Informację o udzieleniu zamówienia
Na podstawie art 6 ust 4 Ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych
informujemy, iż zamówienie realizuje firma:

Komserwis, ul. Piasta 16, 15-044 Białystok.

________________________________________________________

ZAPYTANIE OFERTOWE

z dnia 11.08.2020 r.

Specyfikacja sprzętu

Na oferty czekamy do 14 sierpnia 2020 r.

Ilość sprzętu: 103 komputery / cena graniczna za komputer/zestaw – 2979 zł brutto

Kryterium wyboru: CENA

 

Lp.

Rodzaj:

Ilość:

1.

Komputer All-in-One

86 sztuk

2.

Komputer All-in-One z drukarką

17 sztuk

Komputer All-in-One bez drukarki

Wymagania minimalne:

 

Lp

Parametr:

Charakterystyka:

1.

Matryca :

21,5"

2.

Procesor :

o mocy, który w teście PassMark - CPU Mark: High Mid Range CPUs (https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html) osiąga co najmniej 3000 pkt.

3.

Pamięć RAM:

min 4 GB DDR3 lub wyższa

4.

Dysk:

Typ: SSD min. 240 GB 

5.

System operacyjny:

Windows 10 PL

6.

Złącza:

- HDMI

-USB 2.0

-USB 3.0

- Wejście do mikrofonu

-Wejście liniowe audio

- Czytnik kart pamięci

 

1

2

2

Tak

Tak

Tak

7.

Pakiet biurowy:

MS Office 2016 dla użytkowników domowych i uczniów, lub nowszy.

8.

Łączność bezprzewodowa

Bluetooth, WiFi

9.

Wyposażenie standardowe

-1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45)

-Mikrofon

-Kamera internetowa

-DWD RW

- mysz, klawiatura

10.

Gwarancja:

min 36 miesiące

  Komputer All-in-One z drukarką

Wymagania minimalne:

 

Lp.

Parametr:

Charakterystyka:

1.

Matryca :

21,5"

2.

Procesor :

o mocy, który w teście PassMark - CPU Mark: High Mid Range CPUs (https://www.cpubenchmark.net/mid_range_cpus.html) osiąga co najmniej 3000 pkt.

3.

Pamięć RAM:

min 4 GB DDR3 lub wyższa

4.

Dysk:

Typ: SSD min. 240 GB 

5.

System operacyjny:

Windows 10 PL

6.

Złącza:

- HDMI

-USB 2.0

-USB 3.0

- Wejście do mikrofonu

-Wejście liniowe audio

- Czytnik kart pamięci

 

1

2

2

Tak

Tak

Tak

7.

Pakiet biurowy:

MS Office 2016 dla użytkowników domowych i uczniów, lub nowszy.

8.

Łączność bezprzewodowa

Bluetooth, WiFi

9.

Wyposażenie standardowe

-1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet (RJ45)

-Mikrofon

-Kamera internetowa

-DWD RW

- mysz, klawiatura

10.

Gwarancja

min 36 miesiące

11.

Drukarka

Może być drukarka wielofunkcyjna atramentowa kolor

  K L A U Z U L A       I N F O R M A C Y J N A

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:

I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH.

 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Słonimska 15/1, 15-028 Białystok, kontakt z Administratorem możliwy jest w następujący sposób:

1) adres poczty elektronicznej: pcpr@st.bialystok.wrotapodlasia.pl

2) nr telefonu 85 732 17 72

3) pisemnie na adres siedziby Administratora.

 II. INSPEKTOR OCHRONY DANYCH.

 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:

1) adres poczty elektronicznej: pcpr@iod.podlasie.pl

2) nr telefonu 85 740-39-97

3) pisemnie na adres siedziby Administratora.

III. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wybrania najkorzystniejszej oferty w ramach realizacji projektu „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19

IV. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom innym niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

V. PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTW TRZECICH – poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.

Dane osobowe nie będą przekazane do państwa trzeciego - poza Europejski Obszar Gospodarczy.

VI. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.

Dane osobowe od momentu pozyskania będą przechowywane zgodnie z kategorią archiwalną Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt.

VII. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH.

  1. posiada Pani/Pan:

−   na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

−   na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;

−   na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; 

−   prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO***;

  1. nie przysługuje Pani/Panu:

−   w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−   prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−   na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

VIII. INFORMACJA O WYMOGU DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH.

Przetwarzanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich podanie przez Panią/Pana jest obowiązkowe. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi skuteczne złożenie oferty.

IX. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.

Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

______________________

 * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

***Wyjaśnienie: Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, infolinia telefoniczna: 606-950-000